Beste klant,  

Het nieuwe jaar is ingezet met heel wat veranderingen in het dienstenchequesysteem.  Het Vlaamse Gewest is vanaf 01/01/2016 bevoegd voor de uitvoering en opvolging van de dienstencheques, wat dus niet langer een federale bevoegdheid is. Daardoor diende Sodexo, het bedrijf waar u uw dienstencheques aankoopt, zich aan de nieuwe situatie aan te passen door het klantenbestand van de oude website naar de nieuwe over te zetten, nieuwe telefoonnummers in te schakelen,…   Helaas, zoals u wellicht al ondervonden heeft, verloopt die omschakeling niet zo vlot als verwacht. Team krijgt vooralsnog heel wat vragen van klanten daaromtrent te verwerken en daarom willen we u toch informeren over de huidige situatie.   Volgende problemen zijn bij Sodexo gekend. Deze hopen zij zo snel mogelijk voor u op te lossen:  

  •  Omwille van het overhevelen van het klantenbestand van de oude naar de nieuwe website kan het gebeuren dat heel wat gegevens op de nieuwe website soms niet zichtbaar zijn zoals: chequesaldo, nog te betalen prestaties van 2015… Andere gegevens zijn dan weer niet wijzigbaar.  
  •  De verwerking van uw bestelling kan enige hinder ondervinden.   
  •  Sommige accounts werden ‘bevroren’. Dit betekent dat er bij Sodexo bepaalde accountgegevens ontbreken en alle handelingen zoals: prestaties registreren, gegevens bekijken of wijzigen…  niet mogelijk zijn. De klant wiens account ‘bevroren’ is merkt dit enkel wanneer zijn logincodes niet werken of wanneer zijn bestellingen terugkeren. Klanten die dit merken, dienen Sodexo te contacteren zodat zij de correcte gegevens kunnen nagaan om zo het account terug vrij te geven.   
  • U kan hinder ondervinden bij het bevestigen van prestaties via het online Sodexo-platform.  
    Alle bovenstaande items kunnen enkel door Sodexo hersteld worden.
    Heeft u nog vragen hieromtrent dan verzoeken wij u met aandrang om Sodexo rechtstreeks te contacteren.
    Onze onderneming ondervindt zelf ook heel wat extra werk omwille van deze aanhoudende problemen en dient ook, net als u, de zaken te ondergaan.
    U kan Sodexo contacteren op volgend nummer: 02 401 31 30.  

    Let op: Tot nu toe ondervinden wij ook problemen bij het elektronisch registreren van de gewerkte uren.
    Dit maakt dat wij de prestaties via het online platform moeten aangeven.
    In dit geval hebben wij een extra manuele goedkeuring nodig van u als klant.
    Gelieve deze prestaties dus online manueel te bevestigen. Doet u dit niet, dan kan de betaling niet doorgaan.    

    Wij hopen net als u dat hierin snel verbetering komt.  

    Met vriendelijke groeten,

Team Alken


Openingsuren

  Strijkatelier

Team Alken

Maandag 08:00-18:00 08:00-12:30 - 13:00-16:30
Dinsdag 08:00-17:00 08:00-12:30 - 13:00-16:30
Woensdag 08:00-18:00 08:00-12:30 - 13:00-16:30
Donderdag 08:00-17:00 08:00-12:30 - 13:00-16:30
Vrijdag 08:00-12:00 08:00-12:30 - 13:00-14:30

Wil je graag meer weten?

Blijf up-to-date via de sociale media!

CONTACTINFORMATIE

Tel: (+32) 11 59 39 21
Meerdegatstraat 155
3570 Alken, België

Email: info@team-alken.be

Neem contact met ons op

Back to top